جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

شب چهارده

باد زلفهای تو را به کویر مصر می برد 

آنگاه 

قایقم رود نیل سرگردان است 

ومن، 

درشب چهارده آسمان را تماشا می کنم 

 

۹۳/۵/۱۴زکریا سمائی

نظرات 3 + ارسال نظر
متولد جابلو چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام. خوب هستین؟ منم متولد جابلو هستم. جابلو رو دوست دارم. اما الان دیگه مثل گذشته ها نیست. البته من اونجا بزرگ نشدم اما واسه مسافرت میرفتیم. پنجره های آبی. ...
همشون خاطره انگیز بودن . عکسای قشنگی دارین. موفق باشین

ممنون

تنها پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
خدا قوت
روز و روزگارت خوش
ماه زیباست مهربونم
عکسات عالی مثل همیشه
ایام به کام

ممنون از این همه محبت وبزرگواری

. . . دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

خدا یا ...
دستـانم را زده ام زیرچـانـه ام،
مــات ومبــهوت نگاهـت میـکنم،
طلبـکار نیستـم،
فقـط مشـتاقم بدانم تـه قصه چه میکنی بامـن؟!

برایتان آرزوی سلامتی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد