جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

گردنه حیران


نمیدانم چرا ؟


تنم را به حراج گذاشتم 


عزرائیل موهای مرا به درخت بسته 


موریانه ها از خوردن دلم 


دهانش کپک زده 

نظرات 1 + ارسال نظر
. . . شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

این تصویر اون تخته سنگ سه صورت انسان رو نشون میده ،البته از نگاه من

اول صورت انسان در کودکی ،ولی درست مشخص نیست
دوم صورت انسان در زندگی دنیای فانی با دهانی باز و بهت زده و حیران

سوم صورت انسان بعد از مرگ که فقط اسکلتی ازش باقی میمونه . . .



به نظرم اون صورت سنگی که حیران مونده بهترین مدرک واسه ی نام این گردنه ست . . . گردنه حیران



این گردنه و طبیعت زیباشو دوست دارم

. . .

حس زیباییه ممنون از اینکه دنیال می کنید

الهامات من از طبیعت یک زندگی عاشقانه واحساسی وبعضی زمانها عرفانی میباشد حالا دوستان عزیز وصاحب نظران می توانند به کارهای بنده انتقاد وپیشنهاداتی بدهند ومن در مسیر صحیح حرکت کنم واین انتقادات سازنده است با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد