جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

سماع

 

 

 

 آهای .................صدای ما را نمی شنوید

 

 

 

رقص برای خدا(سماع)

 

 

 

ساخت کوه آتشفشانی توسط دخترم عزیزم مهسا جان

آنروز با چوب دستیت تصویر دل را بر روی برف  کشیدی من نگاهم را بستم
اما من آن دل را میان درختان بلند با برگهای گرم یافتم  

موضوع :فرم

  

 

 

موضوع :نور

نظرات 4 + ارسال نظر
... دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

آنروز با چوب دستیت تصویر دل را روی برف کشیدی من نگاهم را بستم
اما من آن دل را میان درختان بلند با برگهای گرم یافتم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ



فدات بشم مهسا جونم سلام عزیزم [لبخند][گل]



آرزوی من تو این شب عزیز برآورده شدن

آرزوهای مهسا جون و خونوادش [قلب]

خدا جونم خواهش می کنم برآورده کن [قلب]




اون دستای کوچولو و هنرمندت رو می بوسم [بوسه]

عزیزم عاشقتم[قلب][بوسه]




چقد خوشگل درستش کردی

زیباست فدات بشم [بوسه]


همیشه موفق و پیروز باشی گلم[قلب]


شب خوش هنرمند عزیز و موفق


[گل][بوسه][بدرود]


سلام ممنون از این همه محبت نثارمان کردی برای شما وخانواده آرزوی سلامتی دارم . بدرود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

شعر انتظار استاد شهریار



باز امشب ای ستاره تابان نیامدی
باز ای سپیده شب هجران نیامدی



شمعم شکفته بود که خندد بروی تو
افسوس ای شکوفه خندان نیامدی



زندانی تو بودم و مهتاب من چرا
باز امشب از دریچه زندان نیامدی



با ما سر چه داشتی ای تیره شب که باز
چون سرگذشت عشق به پایان نیامدی



شعر من از زبان تو خوش صید دل کند
افسوس ای غزال غزلخوان نیامدی



گفتم بخوان عشق شدم میزبان ماه
نامهربان من تو که مهمان نیامدی



خوان شکر به خون جگر دست می دهد
مهمان من چرا به سر خوان نیامدی



نشناختی فغان دل رهگذر که دوش
ای ماه قصر بر لب ایوان نیامدی



گیتی متاع چون منش آید گران به دست
اما تو هم به دست من ارزان نیامدی



صبرم ندیده ای که چه زورق شکسته ای است
ای تخته ام سپرده به طوفان نیامدی



در طبع شهریار خزان شد بهار عشق
زیرا تو خرمن گل و ریحان نیامدی


. . .


[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

مهسا جون سالم و موفق باشی همیشه دوستت دارم

فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد