جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

روستای فیلبند بابل

روستای فیلبند زمستان ۱۳/۹/۹۰ 

 

 روستای فیلبند آمل

 

 

  

 

روستای فیلبند زمستان ۱۳/۹/۹۰ 

نظرات 4 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://ehsase-arefane.blogfa.com

salam veblageton aleye lezatbordam man ham jablo ro dost daram ham mardm khongarmesho behtaren dost va hamraham ahle onja bod moteasefane fot shodand shoma ono meshnased chon dar hamon rosta bozorg shoded begzarem sagholasez yashasen ardabel .

سلام خسته نباشید .
ممنونم نگاهت زیباست .بابت فوت دوست محلی من متاسفم برایت آرزوی سلامتی دارم .
شعرهای زیبای سرودی
همیشه آسمانی باشی
وبلاکت را با اجازه شما لینگ می کنم تا خاطرها یت زنده باشد

زهرا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://ehsase-arefane.blogfa.com

سلام .ممنون از محبتتون من هم میخوام وبتونو داشته باشم با چه اسمی ؟ باهمین عنوان لینک کردم ولی صفحه بازنمیشه داداش گلم .اخه من چکار کنم ؟ همش باید از گوگل پیداتون کنم. کی میره این هممممممممه رااااااااااااااااااهو فعلاباااااااای.

حسین نریمانی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

خیلی زیباست مرسی از زحمتت

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

با سلام,
فقط خواستم تذکر بدم که فیلبند یکی از روستاهای بخش بند÷ی غربی شهرستان بابل می باشد.

با سلام
از توجه جناب عالی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد