جانباز علی توکلی برفراز قله کلونچین

در تاریخ بیست و یکم شهریور ماه 1399 برای چندمین بار  در یک برنامه یک روزه قله کلونچپن زرد کوه بختیاری با ارتفاع 4221 متر در شهرستان کوهرنگ ، استان چهارمحال و بختیاری توسط جانباز علی توکلی صعود گردید.

 

جانباز علی توکلی بر فراز قله کلونچین

 

جانباز علی توکلی برفراز قله شاهوار

در تاریخ هفدهم مرداد ماه 1399 برای چندمین بار  در یک برنامه یک روزه قله شاهوار با ارتفاع 3945 متر در شهرستان شاهرود ، استان سمنان توسط جانباز علی توکلی صعود گردید.

 

جانباز علی توکلی برفراز قله شاهوار

جانباز علی توکلی برفراز قله کرکس

در تاریخ هفتم مرداد ماه 1399 برای چندمین بار  در یک برنامه شبانه قله کرکس با ارتفاع 3989 متر در شهرستان نطنز ، استان اصفهان توسط جانباز علی توکلی صعود گردید.

جانباز علی توکلی بر فراز قله کرکس

جانباز علی توکلی بر فراز قله سنبران

در تاریخ سوم مرداد ماه 1399 در یک برنامه یکروزه برای  چندمین بار متناوب  قله سنبران   از قله های سخت گذر و مرتفع زاگرس در استان لرستان   با ارتفاع 4085 متر توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی برفراز قله سنبران

جانباز علی تنوکلی برفراز قله دارآباد

در تاریخ بیست و هفتم تیر ماه 1399 در یک برنامه یکروزه قله دارآباد تهران ، یکی از قلل زیبای منظقه شمال  تهران ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

 

جانباز علی توکلی بر فراز قله دارآباد

جانباز علی توکلی برفراز قله شاه معلم

در تاریخ نهم تیر ماه 1399 در یک برنامه یکروزه قله زیبا و رفیع شاه معلم واقع در استان گیلان ، شهر زیبا و گردشگری ماسوله   ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی برفراز قله شاه معلم

 

 

جانباز علی توکلی برفراز قله آزاد کوه

در تاریخ ششم تیر ماه 1399 در یک برنامه یکروزه قله آزادکوه  ، یکی از قلل زیبا و سنگین استان تهران ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی برفراز قله آزاد کوه

جانباز علی توکلی بر فراز قله دوشاخ

در تاریخ اول آذر ماه 1398 در یک برنامه یکروزه قله دوشاخ تهران ، یکی از قلل زیبای منظقه شمال سعادت آباد تهران ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

 

جانباز علی توکلی برفراز قله پرسون

در تاریخ هفدهم  آبان ماه 1398 در یک برنامه یکروزه قله پرسون تهران ، یکی از قلل زیبای منظقه افجه ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

 

جانباتز علی توکلی برذفراز قله پرسون

در تاریخ پانزدهم  آبان ماه 1398 در یک برنامه یکروزه قله  امامزاده قاسم مازندران ، یکی از قلل زیبای منظقه الیمستان ، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی برفراز قله امامزاده قاسم

جانباز علی توکلی برفراز قله بندعیش

در تاریخ دهم  آبان ماه 1398 در یک برنامه یکروزه قله بندعیش ، یکی از قلل زیبای شمالغرب تهران از مسیر دره حصارک توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

جانباز علی نوکلی بر فراز قله شهباز

در تاریخ هفتم  آبان ماه 1398 در یک برنامه یکروزه قله شهباز ، یکی از قلل زیبای استان مرکزی ، شهرستان شازند، توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

 

جانباز علی توکلی برفراز قله قالیکوه

در تاریخ هشتم مهر ماه 1398 تکرار یکی از بهترین صعودها به زیباترین و جذابترین قله های مرکزی زاگرس ، یعنی قله 4085 متری قالیکوه واقع در شهرستان الیگودرز برای من بود . برای صعود به این قله مسیرهای جداب و متنوع وجود دارد که حتما باید از راهنماهای مجرب و با تجربه محلی بهره برد تا خدای ناکرده دچار حادثه و مشکلی نشد. 

جانباز علی توکلی

جانباز علی توکلی برفراز قله کول جنو

در تاریخ پنجم مهر ماه  1398 در یک برنامه یکروزه برای بار سوم قله کول جنو  دومین قله فنی ایران و از قله های سخت گذر اشترانکوه  استان لرستان   با ارتفاع 3813 متر توسط جانباز علی توکلی  با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

 

جانباز علی توکلی برفراز قله سنبران

در تاریخ بیست و دوم شهریور 1398در یک برنامه یکروزه برای  چندمین بار متناوب  قله سنبران   از قله های سخت گذر و مرتفع زاگرس در استان لرستان   با ارتفاع 4085 متر توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

جانباز علی توکلی برفراز قله خشچال

در تاریخ19 شهریور 1398 در یک برنامه دو روزه برای  چندمین بار متناوب  قله خشچال  از قله های سخت گذر و مرتفع الموت در استان قزوین   با ارتفاع 3930 متر توسط جانباز علی توکلی با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

جانباز علی توکلی برفراز قله دماوند

در تاریخ بیست و یکم  مرداد 1398 در یک برنامه دو روزه قله دماوند بلندترین قله استان  مازندران با ارتفاع 5610 متر در منطقه ی  رینه شهر استان رینه برای چندمین بار متناوب توسط جانباز علی توکلی  با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

جانباز علی توکلی برفراز قله سبلان

در تاریخ 11 مرداد 1398 در یک برنامه دو روزه قله سبلان بلندترین قله استان  اردبیل با ارتفاع 4811 متر در منطقه ی  مشکین شهر استان اردبیل برای چندمین بار متناوب توسط جانباز علی توکلی  با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

 

جانباز علی توکلی برفراز قله شاهانکوه

در تاریخ چهارم مرداد 1398 در یک برنامه دو روزه قله شاهانکوه بلندترین قله استان  اصفهان با ارتفاع 4040 متر در منطقه ی  فریدونشهر استان اصفهان برای چندمین بار متناوب توسط جانباز علی توکلی  با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی

جانباز علی توکلی برفراز قله خلنو

در تاریخ 28  تیر 1398 در یک برنامه دو روزه قله خُلنو بلندترین قله استان  تهران  با ارتفاع 4375 متر در منطقه ی  لالان  استان تهران برای دومین بار توسط جانباز علی توکلی  با موفقیت صعود گردید.

جانباز علی توکلی