جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

قله علم کوه

منظره ای از قله علم کوه  

 
من ودوستانم آقای کفشگری وخانم محترمشون  
 

 

  

گروه البرز فریدونکنار گذر از یخچال های علم کوه  

 

 

با نگاهتان آنها را حس کنید

 

نظرات 7 + ارسال نظر
... شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

نشاط درونی عمر خود را می توانید با تعداد تبسم هایی که بر لبان شما می نشیند ، اندازه بگیرید ... ---

... دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

باخیشین ائله بیل صحراده بیر جیرانه بنزر // یا ائل گلینی کورپو باشیندا سارایا بنزر // باخاندا قاش گوزه گویده آی الدوزا بنزر //بو گوزه لیک آذر ی قیزی لیلیا بنزر//

... دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

عکس ها عالی ، قله زیبا ، کوهنوردان سرفراز ...

ممنون بیننده با حوصله همیشگی من

chobin دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://chobin91.blogfa.com

mer30. in adres id man hast harvaght kari dashtid be inja sar bezanid hatman javab midam . moshtagh didar . mer30 az lotfeton. movafagh bashid.

f_kiani90@yahoo.com

..... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

..... منیم گوندوز گونوم سنسن ، گیجه اییم سمالاردا - جلالیم ، شهرتیم ، شانیم ، حیاتیم ، افتخاریم سان - ..... سنی قلبیم له من سیودیم ، اونی چیرپیندیران سنسن - دیمک کی وارلیغیم سنسن اورکده شاه داماریم سان .....

سعید عزتی جابلو دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://sehrane.mihanblog.com

باسلام

آقای سماعی من سعید عزتی نوه ی یوسف عزتی جابلو هستم و عموی شما آقا فاضل سماعی ؛ شوهر عمه ی منه.
مطالب شما درباره روستای جابلو بسیار خوب و ارزنده بود...
از شما خواهش میکنم درباره جابلو بیشتر بنویسید.

از شما دعوت میکنم به این آدرسها بیایید و نظرات سازنده و مفید خودتون رو به بنده انتقال بدید
باتشکر، سعید عزتی
sehrane.mihanblog.com
tanzsaeidezzati.mihanblog.com
khateratesaeidezzati.mihanblog.com

سلام ودرود سعید جان
از آشنایی با شما خوشحالم ممنونم بهم سر زدی مطالبی در خصوص جابلو نوشته ام در آینده به وبم اضافه میکنم . خدمت جناب عالی عرض کنم . این وب از نامش پیداست هنر وگفتگو میباشد دوست دارم با اندیشه شما بزرگواران آشنا بشم ودر دنیای مجازی ارتباط برقرار کنم موفق باشید

روستای مشند - آستارا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.meshend.blogfa.com

درود ...

درود برشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد