جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

روستایی آسور منطقه فیروز کوه

 

صعود به قله لارک تهران به ارتفاع ۳۸۰۰ استان تهران بمنا سبت سوم خرداد فتح خرمشهر  

با حضور مسئول هیئت کوهنوردی فریدونکنار آقای علی نجاتبخش  

  

 عشق الینن من پریشان اولموشام
دوشمشم چولرده مجنون اولموشام
هر یره باخیرام عشق لیلی  گورورم
من دلی،عشق اهلینه تای اولموشام

 

  

 

 

آسور نام درختی که همیشه سبز است معنی فارسی آن سرو است .(سور ) =شادی

نام روستا از این درخت گرفته شده

 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

داداشی سلام.

احساسی که از دیدن هر تصویر به من دست میده.

1-لطافت و زیبایی و پرواز

2-رهایی و آزادی

3-هیچ جانداری بیهوده آفریده نشده

4-باغ بهشت وسرسبزی بهاری

5-درخت تنومند هم روزی می خشکد

همین...

ممنونم از اینهمه احسات نسبت به تصویر های من

yt دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

بیر گون اولار او تارنینی حاخلارام
دوستو دوشمنی اوریمده ساخلارام
خبیسلرین حیله لرین مجمیه توکرم
اوگون آچیب سوزلریمی بیر تاریا دیرم


هانسی گونوم سندین خوش گلیب
هانسی وقتیده بیربیرینن جوش گلیب
هی الیندن سورلوب قاچیپ چخمیشام
تک باشیما هر گون منیم نس گلیب

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

نگاهم به دور دستهاست،
با قلبی رنجور وبا عشقی به سرای عاشقان ،
دلشاد از پرواز کبوترها روی پشت بام خانه دوست ،
آرمیدن در کنار گل یاس بی تابم.
نقطه را از سر سطر آغاز می کنم تا اتمام ،خواستن برسم .

نهرها بشکن که من صیاد چشم ابرویم خطا راه نمیروم .
من تماشگه مهتابم با او روی آب سیر می کنم .
خوب بنگری من وگندم با هم به رکوع میرویم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

آسمان آبی









آسمان آبی
دیشب ساعتها زیر چترت ستاره شمردم روی ماهت الاکلنگ بازی کردم
برگها را کنار هم چیدم دامن چین ،چین نو برایت دوختم .
روی شیشه پنجرهمون با دستمال کاغذی خیز شده یه فرشته خوشگلی کشیدم
خیلیم باهاش رقصیدم حرف زدمو
دلمو خالی کردم








روستای محرمان پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://mahrman.blogfa.com

درود برتو
با تصاویر از ییلاق های ماسال بروز شدم
منتظرتونم
سرفراز وپایدار باشی
[گل][گل]

بهزاد خلیلی خامسلو شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://b_kh_khameslo@yahoo.com


چهارشنبه 24 خرداد ماه سال 1391 ساعت 15:11



ارسال کننده

بهزاد خلیلی خامسلو <b_kh_khameslo@yahoo.com>



عنوان نامه

تقدیر وتشکر ازشما واستاد خلیل



متن نامه

با سلام وخسته نباشیداز انجایی که برای من همیشه سئوال بوده که ایل وتبار ما کی بودن واز کجا به جابلو آمده بودند. وتا حدودی از بزرگان خاندان شنیده بودم ولی به اندازه مطالبی که شما جمع آوری کردین نبوده وتا حدودی بعدا از خواندن مطالب شما تحت تاثیر قرار گرفتیم
وبا آرزوی موفقیت برای شما برادران سماعی

سلام وخسته نباشید
بهزاد عزیز ممنونم
به خانواده محترم سلام برسون

رضا ( راز کوه) جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام و عرض ادب
وبلاگ وزین و ارزشمند شما با کمال افتخار لینک شد
به امید دیدار در کوهستان

ممنون همنورد

ایستگاه همدلی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://alirezabavafa.blogfa.com


ک نفر در هـمین نزدیکــی ها ...

چــیزی ...

به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است ...

خیالـــت راحت باشد ...

آرام چشمهایت را ببــند ...

یک نفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است ...

یک نفر که از همه زیبایی های دنیــا ...

تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد

[ بدون نام ] شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

آراز اوسته خان دورماز

هر داماردا قان دورماز

وار اولسون یاخجی دوستی

یامان گونده یان دورماز


به خود میبالم وچون پروانه ای سبک بال

آزادانه به دوست سر میزنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

متن آهنگ دیگه دل با کسی نیست .
از فریدون فروغی

دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریاد و فریاد رسی نیست
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش
پر پر دستای خار و خسی نیست
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
بارون از ابرا سبک تر می پره
هر کسی سر به سوی خودش داره
مث لاک پشت تو خودم قایم شدم
دیگه هیچ کس دلمو نمی بره
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
ماهی از پاشوره بیرون افتاده
شاپرکها پراشون زخمی شده
نکنه تو گله ی بره هامون
گذره گرگ بیابون افتاده
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
دلم از خیلی روزا با کسی نیست

بلباسی اسوری شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

خیلی خوبه خوشحال شدم وقتی که عکس های زیبای اسور و همچنین عکس فامیلمون رو دیدم مرسی

ممنونم جناب بلباسی خوشحالم از آشنایتون

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام پروانه کوچولوی ناز




به خود میبالم وچون پروانه ای سبک بال

آزادانه به دوست سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد