جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

پنجره آبی

 

   

پنجره آبی  

 

 

آن پنجره آبی را بازکن ، نسیمی بوزد

تا

ترکهای زخمت خوب شود

گلهایت را هدیه کن به باران شب

به عاشقان نیمه شب

به سوداگران جنون  

 

تومیدانی برگها بخاطر ما آمده اند؟

رد پاها روی برف بی حکمت نیست؟

ساده نیندیشیم همه چیز را

بپرستیم خدای هندوها را

که خال عشق کاشتند پیشانی را  

 

آنجا که انجماد است ،انسان نیم نگاهی به خورشید دارد  

 

پیاله  بده می خواهم مست شوم

 رسوا شوم   

می بخورم

با شراب صورت یار بشویم  

 کوچه ها داد بزنم

ناقوس  کلیسا بزنم 

یا

دست مریم را ببوسم

۲۹/بهمن ماه/۹۰ 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

خــــــــــــــــیلی زیبــــــــــــا بود
تبریک میگم

حسین نریمانی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://iran63.persianblog.ir/

خـــــــــــیلی زیبــــــــــــــــــــا

زیبا میبینی حسین جان

حرف دلم جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

پنجره آبی وقتی باتو حرف می زنم در من تنا قض ودو رنگی وجود ندارد
وتو را به هستی دعوت میکنم واز همه بدیها دورت می سازم
وقتی دست مریم را می بوسم یعنی دست پاکی را بوسیدم
من از باران حرف می زنم دودرخت جوان که در باغچه دارم دخترانم هست
نگاهم دایره وار در وجودم است شاید الهام است در عرض چند دقیقه آنرا به نمایش میذارم
من از آتش دوزخ هراسانم
این حرف دلست که با عاشقان مانند شمس ومولانا به رقص آیم

--------------------------------------------------------------------------------

زهرا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://ehsase-arefane

وای داداشی داداشی چه عکس هایی.به به

داداشی چقدر زیبا ست پنجره ی آبی یاد روستا افتادم.

عکس آسمون هم زیباست منم عکس زیبای آسمون شیراز رو

دارم .خیلی زیباست هم عکس آسمون هم عکسی که واسه

باران گذاشتی. من اون سایه ی ابر رو که میوفته روی کوه و

تپه رو واقعی شو دیدم.

واقعاحیرت انگیزه .

خداوندا چه جهان زیبایی آفریده ای . خدایا شکرت بخاطر

همه ی زیبایی ها و نعمت هایت.

راستی رنگین کمان هم دیدم واقعی شو میگم .

اونم زیباست. وای وقتی زیبایی می بینم احساس خوبی بهم

دست میده .ممنونم ازت. لذت بردم.فعلا.....

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

آی عاشق،آی عشق ،چهره آبی ابتدائی نیست

..... یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

رنگ آبی یعنی آزادی کلمه عشق شریک اونه

داداشی اینو منم قبول دارم.

و معاشرت فکری یا همون تبادل افکار.

آبی مثل آسمان بی نهایت

وعشق بهترین چیزی که خداوند به ما داده.


خود خدا هم عاشقه . عاشق بنده هاش.


ما هم عاشقیم .عاشق خدا و همه ی زیبایی هایی که خدا

آفریده.زیاد نوشتم .فعلا.....

..... دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

باید دوباره سراغ چشمهای تو بیایم.

تورادوست دارم بدون آنکه علتش را بدانم .

چون محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا .

بی دلیل دوستت دارم.

فعلا.....

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

سری به پنجره بزن
باد را
بوسیده ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد