جابلو

هنر وگفتگو

جابلو

هنر وگفتگو

روستای کمر پشت سواد کوه

 (قاب عکس طبیعت زنده) 

 

 (قاب عکس طبیعت زنده)  

 

 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://ehsase-arefane.blogfa.com

همه جای ایران سرای من است باسلام:خوبی داداشی؟شماازکسانی هستیدکه اصل وزادگاه خودرافراموش نمی کنندوباافتخاربه همه معرفی میکنند.برای معرفی استانهاوشهرهای ایران هم زحمت زیادی میکشید کارتان قابل تقدیره مطالب وعکسهاعالیه من گاهی وقتهامطالبو میخونم طبیعت مازندران زیباست.من عکس اولی روبیشتردوست دارم. اسمشو گذاشتم (قاب عکس طبیعت زنده) داداشی امیدوارم همممممیشششششه سالم وموفق باشی.راستی امروز تولدمه فعلا...

حسین نریمانی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

مثل همیشه طروات ، انرژی مثبت و کلاس تو کارت حرف اول رو میزنه ....

ای ول

ممنون حسین جان

زهرا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://ehsase-arefane

داداشی عکسای طبیعت وبلاگت خیلی عالیهعکس دخترات درکنارابشارزیباست من دوستشون دارم.خداواست نگهشون داره واقعا عکاس ماهروبااحساسی هستی.عکس کوههاوغارهاومجسمه هاودریاوابشارو...انقدرزیباست که وقتی بیننده نگاه میکنه لذت میبره. من هیاهوی بچه های کوه نوردوصدای پرنده هاوصدای دریا انعکاس صدا در کوه سوز سرماگرمای افتاب صمیمیت بچه ها همه رااحساس میکنم.عکاسیت عالیه زیبا ودلنشین

چیه واقعیتو گفتم فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد